3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج عملیات پروژه لوله‌گذاری کلکتور آب‌های سطحی بلوار ولیعصر (عج) آق تپه و اتصال به نهر سیاجوی انجام شد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ حسین مهاجری عضو شورای اسلامی شهر کرج و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در بازدید از این پروژه عنوان کرد؛ اقدام به راه‌اندازی کلکتورها یکی از نیازهای زیرساختی و اساسی شهراست که اکنون با اجرای پروژه بزرگ لوله‌گذاری کلکتور آب‌های سطحی این معضل زیست محیطی در حال ساماندهی و مهار کامل است.


وی تصریح کرد: نبود سیستم مناسب جمع‌آوری آب‌های سطحی سبب می‌شد تا بخشی از مناطق همواره با مشکلات بهداشتی به ویژه در مواقع بارندگی ‌ها مواجه شود و هزینه‌های مضاعفی را به مدیریت شهری تحمیل کند.


این مسئول ادامه داد: یکی از وظایف شهرداری‌ها ارتقای بهداشت محیط شهری از جمله جمع‌آوری زباله‌ها، مبارزه با موش و حشرات موذی و مدیریت آب‌های سطحی و روان آب‌ها است که در سال‌های گذشته با بارش باران، روان آب‌ها در سطح مناطقی از کرج مانند هسته مرکزی شهر، سهرابیه و اخترآباد سبب مشکلات زیست محیطی و حتی انتقال بیماری‌ها به منازل شده است که البته اکنون این مشکل تا حدود زیادی مرتفع می‌شود.


حمید صفدری مدیر منطقه ۳ کرج در این خصوص اظهار کرد: عملیات لوله‌گذاری کلکتور آب‌های سطحی پروژه بلوار ولیعصر (عج) به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج آغاز شد.


وی با اشاره به چالش‌های موجود در محله شهرک ولیعصر(عج) در خصوص آب‌گرفتگی معابر و آلودگی‌های زیست محیطی خاطرنشان کرد: یکی از این چالش‌ها در محله مهرشهر در بلوار ولی‌عصر (عج) طبق کارشناسی‌های صورت گرفته مشخص شد که با اجرای یک کلکتور به طول بیش از سه کیلومتر این مشکل قابل رفع است و در حال حاضر قرارداد اجرای این مهم منعقد و تجهیز کارگاه انجام شده و خوشبختانه این عملیات اجرایی شد.


صفدری افزود: این عملیات با هدف مدیریت آب‌های سطحی، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش رضایت شهروندان ساکن در محله و جمع‌آوری نهرهای فرسوده به اجرا درآمده است.

عملیات پروژه لوله‌گذاری کلکتور آب‌های سطحی بلوار ولیعصر (عج) آق تپه انجام شد

عملیات پروژه لوله‌گذاری کلکتور آب‌های سطحی بلوار ولیعصر (عج) آق تپه انجام شد

عملیات پروژه لوله‌گذاری کلکتور آب‌های سطحی بلوار ولیعصر (عج) آق تپه انجام شد

منتشرشده در تاریخ ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲




 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =