2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: مالکان املاک قولنامه‌ای با اخذ سند رسمی از پرداخت بدهی‌های معوق عوارض نوسازی معاف خواهند شد.

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده که بصورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد خبر داد و گفت: مالکان املاک قولنامه‌ای با اخذ سند رسمی از پرداخت بدهی‌های معوق عوارض نوسازی معاف خواهند شد.


موسوی اظهار کرد: با توجه به سیاست کلان کاهش فرسودگی بافت‌های شهری و در راستای حل معضل نا ایمن بودن ساختمان‌ها در بافت‌های فرسوده آیین‌نامه تشویقی نوسازی و بهسازی در بافت‌های فرسوده و نا کارآمد در این منطقه در حال اجرا است.


وی با اشاره به بهره‌مندی شهروندان از شرایط ویژه تهاتر شهرداری بیان کرد: مالکان پروژه‌های بهسازی، نوسازی می‌توانند در محدوده طرح بازگشایی معابر بر بافت‌های فرسوده جهت اخذ پروانه ساختمانی، افزایش تراکم و تغییر کاربری در منطقه از شرایط ویژه تهاتر بهره‌مند شوند.


مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج در پایان به اطلاع‌رسانی این طرح در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: توزیع بروشورهای طرح بافت فرسوده در محلات هدف و بنر مربوطه در ساختمان این منطقه جهت اطلاع‌رسانی به شهروندان اکران شده است.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =