5

سرپرست منطقه ۵ شهردای کرج گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار متر طول جدول‌گذاری در مناطق هدف و کم برخوردار و سایر معابر سطح منطقه اجرایی شده است.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: جهت فراهم نمودن امکانات و تسهیلات بیشتر در تردد ایمن و تسهیل شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی معابر و گذرگاه‌های سطح منطقه پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر این منطقه به طول ۲۰ هزار متر از ابتدای سال جاری در حال انجام است.


کمالی دهقان ادامه داد: فعالیت‌های عمرانی انجام شده برای توسعه محلات هدف، رفع آبگرفتگی، مسائل زیست محیطی و رضایتمندی و رفاه حال شهروندان ساکن در منطقه اجرایی شده است.


وی افزود: باتوجه به رویکرد محله محور و ارتقای خدمات در محلات هدف، عمران منطقه با اقداماتی که اجرایی کرده و با ارائه پاسخگویی به موقع و کسب رضایت شهروندان منطقه تا کنون چندین بار توانسته در سامانه پاسخگویی ۱۳۷ رتبه نخست را از آن خود کند و این نشان از هم‌افزایی، هم‌دلی و تلاش شبانه روزی همه همکاران بوده است.


این مسئول در پایان گفت: جدول‌گذاری بیشتر معابر دهقان ویلا، حصارک پایین خیابان طالقانی با معابر فرعی، شهرک گل‌ها با معابر اصلی و فرعی واقع انتهای خیابان المهدی همچنین اراضی شهید ایرانی و خیابان برخورداری، آبان غربی و صاحب الزمان و... به اتمام رسیده است.


منتشر شده در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =