3

حجت الاسلام والمسلمین یداله رضایی امام جمعه مهرشهر به همراه حمید صفدری، مدیر منطقه۳ شهرداری کرج از خانواده ارجمند شهیده شهین باقری از شهدای بمباران هوایی کردستان در جنگ تحمیلی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حجت الاسلام والمسلمین یداله رضایی امام جمعه مهرشهر به همراه حمید صفدری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۱۳ شهید بهشتی کیانمهر در منزل شهیده شهین باقری با خانواده این شهید والامقام و معزز دیدار کردند و مراتب تجلیل به عمل آمد.


حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: بمباران مناطق غیرنظامی در جنگ نمونه بارز نقض حقوق بشر است چرا که در این حمله‌های وحشیانه، مردم بی‌دفاع هدف قرار می‌گیرند.


وی بیان کرد: وظیفه مسوولان در شرایط کنونی هوشیاری در تصمیم‌سازی‌های کارساز و راهبری صحیح منابع و امکانات پایه کشور است و با حضور پررنگ در سازندگی، تولید ثروت و پویایی اقتصادی باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.


حمید صفدری در ادامه این دیدار عنوان کرد: جایگاه و منزلت شهدای جنگ تحمیلی چه آن‌ها که در جبهه به صورت مستقیم در گیر جنگ بودند و چه آن‌هایی که در بمباران‌های شیمیایی و شهرها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند بسیار رفیع است و آحاد مردم وظیفه دارند یاد و پیام سرخ آن‌ها را زنده نگهدارند.


گفتنی است، این دیدار با هدف تکریم و تقدیر از خانواده شهدا، که داغ از دست دادن مادر را تحمل کرده و با صبر و شکیبایی خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده‌اند انجام شد و در انتها حجت الاسلام والمسلمین رضایی و مدیر منطقه  با اهدای لوح سپاس و هدیه، به دختر شهیده ادای احترام کردند.

منتشر شده در تاریخ ۲ دری ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =