3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج خبرداد: عملیات زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر منطقه با هدف بهسازی و ارتقاءکیفیت آسفالت معابر و تسهیل در تردد شهروندان همچنان ادامه دارد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در معابر منطقه ۳، عملیات آسفالت مکانیزه در حال اجرا بوده و بزودی به اتمام می‌رسد.

صفدری افزود: به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات اجرایی در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه انجام و در همین راستا عملیات جدول گذاری، زیرسازی و اجرای آسفالت مکانیزه خیابان باران واقع در اراضی ساماندهی کیانمهر اجرا شد.

وی افزود: این عملیات از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج و با همکاری معاونت عمرانی شهرداری منطقه ۳ اجرایی می‌شود.

عملیات بهسازی معابر منطقه ۳ کرج ادامه دارد

این مسئول همچنین از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه خیابان گلایل و فرعی‌های آن به منظور رضایت شهروندان وسهولت در تردد وسایل نقلیه خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی معاونت امور عمرانی و ترافیک این منطقه، عملیات بهسازی معابر با اجرای روکش اساسی آسفالت و لکه‌گیری با توجه به نوع فرسودگی معبر اجرا شده است.

صفدری با تاکید بر اهمیت نگهداشت معابر شهر در ایجاد سهولت تردد عابرین و وسایل نقلیه افزود: عملیات بهسازی معابر براساس پیشنهاد معتمدان محلی، بازدیدهای میدانی و گزارشات مردمی در سامانه‌های ۱۳۷ انجام می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =