5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از نصب تجهیزات ترافیکی در راستای بهسازی و ایمن‌سازی، با هدف ارتقای امنیت عابران پیاده و کاهش تصادفات در معابر این منطقه خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه نصب علائم ترافیکی در معابر شهری نقش بسزایی در کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفا می‌کند، افزود: تسهیل در عبور ومرور شهروندان و بهبود در روند تردد وسایل نقلیه مهم‌ترین هدف اجرای اینگونه فعالیت‌ها است.  


کمالی دهقان با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی معابر، مسیرها و میادین سطح منطقه و همچنین اهمیت نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در هدایت رانندگان گفت: براساس بازدیدها و کارشناسی در معابر مورد نیاز نصب ۱۰ عدد کاشن تانک و ۲۵ عدد تابلو انتظامی همچنین ۱۲۰ متر رنگ آمیزی سرعتگاه بلوار پونه صورت گرفت است.


وی اجرای کف پوش پیاده راه کوکب شرقی به طول ۳۵متر مربع، نصب باتومی درمانگاه جواد ائمه (ع) به تعداد ۱۵عدد و نصب‌ استوپر به تعداد ۱۵ عدد و سایر اخطارهای ترافیکی در سطح معابرمنطقه را از دیگر اقدامات صورت گرفته دراین راستا عنوان کرد.


در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوعات ترافیکی اعم از فراهم آوردن زمینه‌های حمل و نقل آسان، نظم بخشیدن به ترافیک شهری کاهش ترافیک و سهولت در عبور و مرور و حفظ سلامت شهروندان عنوان کرد.

منتشر شده در تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =