حسین عطایی منطقه پنج

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج بر لزوم نوسازی بافت‌های فرسوده در سطح منطقه تأکید کرد و افزود: لزوم رسیدگی و بهسازی بافت‌های فرسوده و آموزش برای نوسازی از موضوعاتی است که به جد به آن پرداخته می‌شود.

حسین عطائی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: مدیریت شهری کرج، تمهیدات ویژه‌ای را در راستای احیای بافت‌های فرسوده در سطح شهر اتخاذ کرده است و شهرداری منطقه ۹ نیز به تبع این سیاست‌گذاری کلان، برای شهروندان خود تسهیلات ویژه‌ای را به منظور احیای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته است.


وی با بیان اینکه بخشی از این منطقه در پوشش بافت فرسوده قرار دارد، اظهار داشت: این امر باعث شده تا احیای بافت‌های فرسوده جزء اولویت کاری قرار بگیرد و با جدیت هر چه تمام پیگیری شود.


این مسئول مساحت محدوده قانونی منطقه ۹ در بافت مرکزی شهر را بیش از ۶۹۰ هکتار بیان کرد و افزود: ۲۶ هکتار از مساحت نام برده شده در بافت فرسوده قرار دارد.

عطائی، اجرای طرح‌های ویژه با هدف نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده را گامی در راستای پیشگیری ازبروز مشکلات آینده ذکر و عنوان کرد: وجود بافت فرسوده در منطقه آسیب‌های جدی در مسائل ایمنی، فرهنگی و اجتماعی به همراه خواهد داشت.


این مسئول تصریح کرد: با توجه به تسهیلات اعطایی از جمله وام‌های بانکی توسط بانک‌های عامل و خدمات فنی و مهندسی و تراکم‌های متعلقه، تخفیف عوارض و... تحقق این امر نیازمند تلاش و همکاری بیشتر شهروندان است.


سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در پایان از مالکین بافت فرسوده ساکن در منطقه دعوت کرد تا از این فرصت ویژه استفاده کنند و با استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده به احیای بافت‌های فرسوده در سطح منطقه کمک کنند.

منتشر شده در تاریخ ۹ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =