3

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: به منظور برطرف کردن نواقص، معایب عمرانی معابر و گذرگاه‌های سطح منطقه پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر بلوار ابن سینا واقع در کوی مهر اجرایی شد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر، هدایت و بهسازی شبکه آب‌های سطحی و تسطیح مسیر عبور عابران پیاده و به منظور تسهیل در تردد شهروندان، عملیات جدول‌گذاری بلوار ابن سینا واقع در کوی مهر مهرشهراجرایی شد.


این مسئول گفت: با توجه به نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته، عملیات بهسازی معابر سطح شهر در برخی از نقاط به انجام رسیده و این موضوع جهت اجرا در سایر موقعیت‌های مدنظر نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در دستور کار قرار دارد.

اجری پروژه جدولگذاری بلوار ابن سینا واقع در کوی مهر


وی، ضمن قدردانی از صبوری شهروندان در اجرای پروژه‌ها، ابراز امیدواری کرد: با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان تأمین و تا میزان زیادی از دغدغه‌های آنان به‌ویژه در ارتباط با تردد وسایل نقلیه مرتفع شود.


مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج اظهار کرد: این اقدام جهت فراهم نمودن امکانات و تسهیلات بیشتر در رفت و آمد شهروندان، برطرف کردن نواقص، معایب عمرانی معابر و گذرگاه‌های سطح منطقه صورت گرفته است.

اجری پروژه جدولگذاری بلوار ابن سینا واقع در کوی مهر

منتشر شده در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =