آرش یگانی

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: در پی درخواست‌های مردمی در خصوص ایمنی عابرین پیاده، دور برگردان بلوار سربازان گمنام حذف و سرعتکاه بلوار موذن در نبش خیابان شهرداری عملیاتی شد.

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: اجرای سرعتکاه، جهت کنترل سرعت و ایمنی عابرین پیاده بنا به در خواست مدارس و اهالی بلوار موذن در نبش خیابان شهرداری پس از تصویب شورای ترافیک شهرداری کرج و مرمت دورگردان بلوار سربازان گمنام اجرایی شد.


این مسئول با اشاره به اهمیت پاسخ درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ گفت: با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری با بهره‌گیری از آخرین سیستم‌های فن آوری اطلاعات با شعار سرعت، دقت و صحت نسبت به ثبت شبانه روزی درخواست‌ها و شکایات مردمی اقدام می‌کند، این سامانه پل ارتباطی مردم با مسئولین تلقی می‌شود.

وی افزود: هر پیامی که از طریق این سامانه به منطقه ابلاغ می‌شود در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شده که این امر در نهایت رضایت شهروندان و اعتماد بیشتر آنها به مجموعه مدیریت شهری را به دنبال دارد.


یگانی گفت: در پاسخ به درخواست شهروندن و تایید کارشناسان حوزه ترافیک با توجه به ضرورت اجرای سرعت گیر ترافیکی که یکی از بهترین و مهم‌ترین ابزارها در کنترل سرعت و کاهش خسارت‌های جانی و مالی ناشی از تصادفات در اثر سرعت بالا است که در این راستا اقدام به نصب سرعت گیر در این محدوده کرده‌ایم.


وی همچنین از معایبی همچون بی‌تدبیری برخی رانندگان در هنگام مواجه با سرعتگیر و دیگر مضرات آن سخن گفت و اجرای سرعتگیر را منوط به تصویب شورایی متشکل از کارشناسان حوزه ترافیک و پلیس راهور در جلسه‌ای به همین منظور و بهره‌گیری از خرد جمعی دانست.  


این مسئول از لکه‌گیری پیاده رو خیابان شهید بهشتی تقاطع میانجاده، پل شهید کیانپور و لکه‌گیری و جدول گذاری بلوار آزادی حد فاصل خروجی بلوار سربازان گمنان و جدولگذاری و لکه‌گیری و مرمت اطراف جداول سطح منطقه به متراژ ۹۰۰ متر مربع و با تناژ مصرفی بیش از ۱۰۰ تن خبر داد.


مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج در پایان بیان کرد: هدف از انجام بهسازی و زیباسازی عمرانی منطقه، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری است که با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال این اقدامات با قوت بیشتری پیگیری و اجرا می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =