• ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
  • کد خبر: 72050
معاون برنامه ریزی/آقای ناصر بخت

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: مهمترین هدف مدیریت شهری از راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادات ایجاد نظام مدون برای به‌کارگیری ایده‌های شهروندان است.

احمد ناصربخت در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با آغاز فعالیت علی کمالی‌زاده به عنوان شهردار کرج روند خوبی در مجموعه مدیریت شهری حاکم شده و طرح‌های متعددی برای استفاده از ظرفیت‌های پیدا و پنهان به منصه ظهور رسیده است.

وی با اشاره به رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات شهروندی شهرداری کرج افزود: برای ایجاد این سامانه از ظرفیت کارشناسان مجموعه مدیریت شهری استفاده شد و بدون هزینه اضافی در اختیار شهروندان قرار گرفت.

ناصربخت با اشاره به اینکه کار طراحی و بهره‌برداری از این سامانه کمتر از دو ماه به طول انجامید، گفت: در ماه اول سامانه نظام پیشنهادات طراحی، کارگروه‌ها مشخص و ابلاغ‌های مربوطه ارسال تا شاهد رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات شهروندی شهرداری باشیم که معتقدم می تواند کمک زیادی به رفع مشکلات و تحقق شعار شهرِ شهروند محور باشد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج با بیان این که شهروندان می توانند پیشنهادات و درخواست‌های خود را از طریق این سامانه با شهرداری در میان بگذارند، یادآور شد: پورتال شهرداری کرج، سامانه و اپلیکیشن ۱۳۷، راه های ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری در این سامانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =