پله برقی

تحریم‌ها تامین تجهیزات و خرید قطعات پله‌های برقی را با مشکل مواجه کرده و قطعاتی که در بازار موجود هستند هم با قیمت‌های نجومی به فروش می رسند.

پیمان بضاعتی پور در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طی چند ماه گذشته شهروندان از خرابی پله برقی برخی از پل‌های عابر مکانیزه گلایه داشتند.

وی ادمه داد: واقعیت این است تحریم‌ها تامین تجهیزات و خرید قطعات پله‌های برقی را با مشکل مواجه کرده و قطعاتی که در بازار موجود هستند هم با قیمت‌های نجومی به فروش می رسند.

وی توضیح داد: همین محدودیت‌ها باعث شده بود پیمانکاری که وظیقه نگهداری و تعمیر پله‌های برقی را به عهده دارد با مشکلاتی مواجه شود.

این مسئول گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بلاخره موفق شدیم شرکتی را به پیمانکار پروژه معرفی کنیم تا بتواند بدون واسطه تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کند.

رییس سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: با این کار مشکل پیمانکار برای خرید تجهیزات حل شده و به زودی مشکل تمام پله برقی‌های خراب حل می‌شود.

بضاعتی پور افزود: هفته گذشته مشکل خرابی پله برقی پل مکانیزه چهارراه طالقانی حل شد و به مرور پل‌های دیگر هم به مدار باز می‌گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =