سیدعلی اکبر میر وکیلی

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: حدود دو هزار دانشجو در ۱۰ رشته در این مرکز در حال تحصیل هستند.

سید علی اکبر میر وکیلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه حدود دو هزار دانشجو در مرکز علمی- کاربردی شهرداری کرج در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: ما در این مرکز به دنبال آن هستیم که فارغ التحصیل این دانشگاه، برای اشتغال کمتر به دنبال صندلی در ادارات دولتی بگردند و بتوانند کسب و کاری هر چند کوچک برای خود راه اندازی کنند.

وی با بیان اینکه در این مرکز امکان تحصیل در ۱۰ رشته فراهم شده، توضیح داد: این مرکز در زمینه ایجاد فضای اشتغال برای فارغ التحصیلان خود برنامه های متعددی دارد که یکی از مهمترین آنها برگزاری استارتاپ است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال سه استارتاپ در این مرکز برگزار می شود، توضیح داد: نوآوری در مدیریت شهری، نوآوری در مدیریت پسماند و ایمنی بهداشت و بهداشت محیط عناوین استارتاپ هایی است که به ترتیب در ۲۸ آبان، ۱۵دی و ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این مرکز از برگزاری برنامه های فرهنگی نیز غافل نمانده، توضیح داد: برگزاری مسابقه کشوری "پادکست تفکر حسینی" بخشی از برنامه های فرهنگی این مرکز تا پایان سال است.

میروکیلی اضافه کرد: شرکت کنندگان این مسابقه باید بخشی از کتاب "فتح خون" شهید آوینی را در قالب پادکست برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند و در در روز اختتامیه به برترین های آثار ارسالی جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =