پل های شهدای حصارک

ششمین پل از مجموعه پل های شهدای حصارک (پل B5) شنبه هفته آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در این شرایط بحران اقتصادی با تلاش های فراوان و شبانه روزی مدیریت شهری کرج، مجموعه پل های شهدای حصارک پس از تکمیل عملیات آسفالت‌ریزی، هندریل گذاری، خط‌کشی و روشنایی شنبه هفته آینده به طور کامل بهره برداری می شود.

بهره برداری از این پل‌ها مسیر دسترسی کاملی در منطقه ایجاد می کند، ترافیک را تسهیل داده و با کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت را نیز به دنبال دارد.

عسگر نصیری، معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: احداث مجموعه پل های شهدای حصارک،  میدان دانشگاه خوارزمی را به طور مستقیم به آزاد راه کرج - تهران،  سطح شهر،  خیابان شهید بهشتی، جاده قزلحصار،  اتوبان کرج – قزوین و جاده کمالشهر متصل می کند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج افتتاح این پروژه ترافیک را در پر ترددترین آزادراه کشور تسهیل می کند و این بهترین هدیه از طرف شهرداری و مدیریت شهری کرج به ملت ایران به خصوص شهروندان ساکن در استان البرز است.

گفتنی است؛ مراسم افتتاح ششمین پل از مجموعه پل های حصارک (B5) شنبه دهم آبان ماه ساعت ۱۶ با حضور شهردار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مدیران مناطق و سازمان ها برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =