فراخوان - کراپ‌شده

رئیس اداره فراغت سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری مسابقه استندآپ کمدی ویژه دانش آموزان همزمان با روز دانش آموز خبر داد.

محسن موسیوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا همچنین ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با این بیماری اظهار کرد: به مناسبت ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز، مسابقه مفرح استندآپ کمدی به صورت ارسال ویدیو به ایمیل سازمان فرهنگی برگزار می شود.

این مسئول افزایش نشاط اجتماعی و افزایش روحیه و شادی در بین نوجوانان در شرایط حال حاضر جامعه را از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه ذکر و عنوان کرد: فراخوان این مسابقه منتشر شده و به همین جهت از همه دانش آموزان دعوت بعمل می آید تا در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ویدیوی ارسالی ویژه دانش آموزان است و افراد بزرگسال نمی توانند در آن حضور داشته باشند، زمان ویدیو را یک الی چهار دقیقه اعلام کرد و گفت :پس از پایان فراخوان و ارسال آثار شرکت کنندگان، نفرات برتر انتخاب و به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فراغت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اخلاقیات و شئونات اسلامی در ویدیو، به آزاد بودن موضوع آن اشاره کرد و گفت: ویدیوهایی که این شرایط را نداشته باشند، در داوری مسابقه شرکت داده نمی شوند.

موسیوند مهلت ارسال آثار را از ۱۳ آبان تا ۱۳ دی ماه اعلام کرد و گفت: دانش آموزان دو ماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق ایمیل karajfarhangi@gmail.com ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =