4 - کراپ‌شده

مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از تخریب هفت هزار متر دیوارکشی و بنای نیمه‌کاره در این منطقه خبر داد و گفت: مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، امیرحسین کاظمینی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هفت هزار متر تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل دیوارکشی و بنای نیمه‌کاره با حضور نماینده سازمان جهاد کشاورزی و عوامل انتظامی در محدوده خیابان چمن و محله قنبرآباد تخریب شد.

وی افزود: ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود و از همین رو شهرداری به‌طور جد خواستار مقابله با روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم شهر است.

مدیر منطقه چهار شهرداری گفت: ساخت‌وسازهای غیراصولی علاوه بر تخریب سیمای شهر به دلیل فقدان استحکام بنا به‌عنوان مشکل جدی برای عموم شهروندان است و شهروندان مکلف هستند قبل از هرگونه احداث بنا و دیوارکشی و سایر اقدام‌ها پیرامون ساخت‌وساز در املاک خود نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شهرداری اقدام کنند.

کاظمینی اضافه کرد: تیم‌های گشتی اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌صورت شبانه‌روزی سطح منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =