خانه هنرمندان کرج - کراپ‌شده

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز در بازدید از خانه هنرمندان کرج، تمامی اقدامات این نهاد را به‌صرفه و صلاح هنرمندان شهر و استان خواند و گفت: روحیات فعالان این حوزه باید مستقل از هر مکان و دستگاهی باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان کرج، علی صادق مقدسی، با اشاره به اینکه همراه کردن دستگاه‌های مختلف شهر و استان ضمن حفظ استقلال این تشکل هنری، نشان از هنر، انگیزه و تلاش مسئولان و تلاشگران آن دارد، بر ظرفیت مجموعه برای رصد بسیاری از دغدغه‌ها و خواسته‌های اجتماعی مردم و هنرمندان تأکید کرد.

وی گفت: حضور چهره‌های نامدار و هنرمندان بزرگ در این حوزه موجب جلب‌توجه و همراهی ویژه هنرمندان و هنردوستان شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان البرز تأکید کرد: هنرمندان روح آگاه و بلندی داشته و به بسیاری از حقایق و مسائل اشراف دارند؛ این امر می‌تواند یاری‌رسان مجموعه‌هایی چون صداوسیما در تهیه و تولید برنامه‌های مناسب باشد.

صادق مقدسی برخی اقدامات و فعالیت‌های صداوسیمای البرز را نیز مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: هم‌اکنون ۲۲ برنامه در صداوسیمای استان تهیه می‌شود که پخش پنج مورد از آن‌ها به‌صورت زنده انجام می‌گیرد.

وی یکی از مشکلات برنامه‌های هنری را نبود کارشناس مجری برشمرد و ادامه داد: امیدواریم این مشکل با همکاری خانه هنرمندان و معرفی افراد توانمند در این زمینه، مرتفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =