مهدوی

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری سطل‌های زباله ناقص است، بر جمع‌آوری مکانیزه زباله‌ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی اظهار کرد: با توجه به اینکه چند ماهی است که معاونت خدمات شهر شهرداری اقدام به جمع‌آوری سطل‌های زباله فلزی از جلو درب منازل کرده علاوه بر اینکه این طرح، طرح ناقصی است، متأسفانه باعث شدیم که نان خیلی‌ها به خاطر این طرح بریده شود.

وی بابیان اینکه محلات و معابر اصلی شهر نیازمند نصب سطل زباله مکانیزه هستند، افزود: رهاسازی زباله و وجود سطل‌های زباله پلاستیکی فرسوده و مستهلک در سطح شهر از مهم‌ترین عوامل شیوع بیماری‌ها، منشأ بوی بد و روان شدن شیرابه‌های ناشی از پسماند زباله در سطح شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بابیان اینکه موضوع پسماند در کشور ما موضوع مهمی است، گفت: جمع‌آوری مکانیزه زباله‌های سطح شهر یکی از راهکارهای مناسب جهت جلوگیری از پراکندگی زباله در سطح شهر و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر خواهد شد.

وی گفت: باهدف ارتقاء بهداشت سطح شهر، پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌ها و جلوگیری از رهاسازی زباله در سطح شهر و اماکن عمومی سطل زباله فلزی مکانیزه توسط شهرداری باید هر چه زودتر خریداری و در معابر اصلی و محلات سطح شهر جانمایی و نصب شود.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از شهروندان درخواست کرد زباله‌های خود را شبانه ساعت ۲۱ در داخل مخازن زباله بریزند تا ضمن جمع‌آوری به‌موقع از انتشار بوی بد، شیوع انواع بیماری و باکتری‌ها و ایجاد چهره نازیبا در سطح شهر جلوگیری به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =