مسابقه عکاسی

رئیس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مسالقه عکاسی با موضوع گردشگری خبر داد که با رویکرد معرفی کرج خواهد بود.

محسن موسیوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری، گفت: ظرفیت های گردشگری تاریخی، فرهنگی و هنری شهر کرج دارای غنای بسیار خاصی است که باید با برگزاری رویدادهای متفاوت، نسبت به شناخت آنها تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد مسابقه عکاسی شهروند با رویکرد گردشگری را برگزار کند، گفت: این فراخوان که به منظور جذب مشارکت حداکثری شهروندان اعلام شده بر آن است ظرفیت های گردشگری کرج را معرفی کند.

رئیس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج افزود: شهروندان کرجی می توانند عکس های خود را از طریق گوشی تلفن همراه به دبیرخانه مسابقه ارسال و به قید قرعه از جوایز نفیسی بهره مند شوند.

موسیوند از شهروندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند و گفت: از جمله اهداف این فراخوان کمک به شناخت و فرهنگسازی برای حفظ میراث طبیعی و تاریخی شهر کرج، معرفی منابع طبیعی و میراث تاریخی و ترغیب شهروندان به مقوله گردشگری دانست.

به گفته وی موضوعات پیشنهادی در مسابقه مذکور، آیین ها و رسوم بومی و محله ای شهر کرج، میرات تاریخی، مذهبی و گردشگری شهر کرج، بوم گردی و طبیعت شاخص شهر کرج و باغ های کرج  است.

گفتنی است؛ شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه مندان به عکاسی آزاد است. شهروندان می توانند آثار خود را به این آدرس ایمیل karajfarhangi@gmail.com ارسال کنند. هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر را ارسال کند.

آثار باید zip و سپس ارسال شود. ارسال عکس توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت عکس است در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت کننده مورد نظر از رقابت حذف و عواقب قانونی و حقوقی را متقبل خواهد شد.

همچنین ذکر اطلاعات سوژه از جمله شهر، منطقه، اسم فضا یا بنا الزامی است. هرگونه تغییر و دستکاری که بر جنبه های استنادی عکس خدشه وارد کند غیر قابل قبول است تغیرات در حد اصلاح رنگ و نور و برش عکس پذیرفته است. حجم هر عکس بیشتر از ۶ مگابایت نباشد و فرمت jpeg باشد. برگزار کننده مجاز به استفاده از عکس و تصمیم گیری های لازم است. تمامی عکس های ارسالی باید در محدوده جغرافیای شهر کرج باشد.

رئیس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با تشریح زمان داوری و اهدا جوایز، گفت: این موارد در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ انجام می شود.

موسیوند به مهلت ارسال آثاراشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از تاریخ ۱۵ بهمن الی ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ارسال کنند.
    
به گفته این مسئول جوایز به صورت نقدی است، جایزه نفر اول لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیرو ۱۰ میلیون ریال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =