روحانی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از افتتاح و رونمایی پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در حضور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی نژاد با اعلام این خبر گفت: به منظور تبیین دستاوردها و اقدامات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانی اقدامات موثر مجموعه مدیریت شهری در کشور، آیین رونمایی و افتتاح از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

جمالی نژاد ادامه داد: از میان پروژه‌های شاخص احصا شده از شهرداری‌های سراسر کشور پنج پروژه بهره‌برداری از ایستگاه‌های مترو قیام و دولاب تهران، پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی مشهد مقدس، مجتمع تجاری، اداری و فرهنگی شهر گرگان، مجموعه تفریحی، گردشگری ایران کوچک شهر کرج و میدان بزرگ میوه و تره بار بندرعباس در این مراسم با حضور دکتر روحانی افتتاح خواهند شد.

وی یادآور شد: پیش از این نیز آیین رونمایی و افتتاح پنج پروژه ملی و شاخص مدیریت شهری بیست و هفتم آذر امسال در حضور رئیس جمهور برگزار ‌شده بود.

گفتنی است؛ این برنامه فردا صبح چهاردهم اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده از شبکه خبر سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =