سردار زهرایی - کراپ‌شده

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اقدامات مشترک بسیج و سپاه در حوزه محیط زیست، گفت: جهادگونه از محیط زیست دفاع می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار محمد زهرایی در مراسم روز درختکاری که عصر امروز در اردوگاه شهید مطهری کرج برگزار شد، اظهار کرد: همانطوری که میراث باستانی کشور از اهمیت بیشماری برخوردار است، حفاظت از محیط زیست نیز وظیفه همگان در مقابل آیندگان است که از اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: ما مبدا حرکتی برای حفظ محیط زیست برای آیندگان هستیم و فرزندان ما در آینده بر مبنای نگرش، تفکر و اقدامات پدران خود حفظ محیط زیست ارزیابی خواهند کرد.

این مسئول افزود: بسیج لشکر مخلص خدا است و در دفاع از محیط زیست از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و برای حفظ آن جهادگونه عمل خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اقدامات مشترک بین سپاه و سازمان بسیج مستضعفین با سازمان جنگل، مراتع و منابع طبیعی، گفت: در برنامه پنج ساله و تعامل صورت گرفته با این سازمان گام های مطلوبی در خصوص اطفای حریق، مقابله با سوداگران چوب در مراتع جنگلی کشور و بیان زدایی و..‌. صورت گرفته و ادامه دار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =