علی رضا عاقلی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: در پروژه ۱۴۷ واحدی مسکونی تجاری پیشگام آق تپه، ۲۰۶ واحد پارکینگ ساخته می شود.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به کلنگ زنی پروژه مسکونی تجاری پیشگام آق تپه که با همکاری سازمان عمران، شهرداری منطقه سه، سازمان سرمایه گذاری و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج فردا انجام می شود، گفت: این پروژه در مهرشهر، بلوار ارم، خیابان ششم شرقی با ۱۴۷ واحد مسکونی و ۹ واحد تجاری همچنین تامین ۲۰۶ واحد پارکینگ فردا کلنگ زنی می شود.

وی میانگین متراژ هر واحد مسکونی را ۹۰ متر مربع ذکر کرد . گفت: این پروژه در ۹ طبقه (هفت طبقه روی همکف) و هر طبقه ۲۱ واحد پیش بینی شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه دسترسی پارکینگ این ساختمان از ضلع غربی سایت و کوچه نوین دو پیش بینی شده است، گفت: سایت پروژه پس از اصلاحی در غرب بلوار ارم مهرشهر واقع شده است.

عاقلی در خصوص کاربری این زمین نیز گفت: مطابق رای کمیسیون ماده پنج، اداره کل طرح های توسعه شهری و بر اساس توافقات و تفکیک سال ۸۷، کاربری این زمین به مسکونی متوسط میانی تغییر یافت و قطعه در قالب پروژه انبوه سازی جهت تامین مسکن مورد نیاز بافت فرسوده و بهسازی آن در نظر گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =