مرتضی جلالیان

مدیر منطقه دو شهردای کرج برنامه های این منطقه برای تغییر سیمای شهر در آستانه سال نو را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار، گفت: به همت اداره فضای سبز منطقه بیش از دو هزار و ۵۰۰ گلدان شب بو کاشته شد.

وی به رنگ‌آمیزی هزار و ۵۰۰ مترمربع مبلمان پارکی و توسعه و بهسازی شبکه آبیاری عرصه‌های فضای سبز شهرک بنفشه به طول سه کیلومتر و لوله گذاری و بهره‌برداری از چاه ملک و حفر چاه جایگزین رفاه در راستای جایگزینی آب شرب با آب خام اشاره کرد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج در ادامه گفت: حفر چاله و کاشت و آبیاری بیش از هفت هزار اصله نهال در سطح معابر و عرصه‌های فضای سبز منطقه و توزیع بیش از ۴۰ هزار اصله نهال به مناسبت هفته درختکاری در مصلی کرج و محله‌های کم برخوردار سطح منطقه نیز انجام‌شده است.

جلالیان گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات مربوط به طرح استقبال از بهار ساماندهی و ایجاد فضای بصری و محیطی زیبا در شهر است که در این خصوص اقداماتی مانند اجرای طرح تعویض و نصب استوانه‌های ایمنی در سطح منطقه رنگ‌آمیزی جداول معابر سطح منطقه حدود ۴۳ هزار مترمربع در رنگ‌های سفید و سبز و پاک‌سازی دیوارنویسی‌ها و جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرمجاز و زوائد بصری به متراژ چهار هزار متر انجام‌شده است.

وی شستشوی مبلمان شهری، تابلوهای معرف معابر، راهنمایی و ترافیکی، گاردریل‌ها، نرده‌ها، المان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، پل عابر پیاده غیرمکانیزه و... با آب و مواد شوینده تعویض پرچم‌های فرسوده  و راه‌اندازی و نصب کامل چراغ‌های چشمک‌زن سولار و برقی در تمام نقاط سطح منطقه همچنین رنگ‌آمیزی سرعت کاه و بلوک عابر پیاده سطح منطقه صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: انجام خط‌کشی‌های ترافیکی، توزیع آسفالت جهت لکه‌گیری معابر سطح منطقه، بهسازی و جمع‌آوری مواد اشتعال‌زا با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخر سال همچنین انجام تدابیر لازم به‌منظور پیشگیری از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در ایام تعطیل عید نوروز و جمع‌آوری سه هزار و ۲۰۰ عدد سبد زباله از درب منازل و کاشت نهال بجای آن از اقداماتی است که منطقه دو برای رضایت شهروندان انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =