13 بدر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه ای در روزهای ۱۲ تا ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ویژه در روز طبیعت در پارک‌ها و بوستان های شهر اظهار کرد: طبق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر این ویروس و حفظ سلامت شهروندان، تمامی پارک‌ها و بوستان های سطح شهر در روز طبیعت تعطیل است.

وی ادامه داد: امسال هیچ کدام از اماکن تفریحی گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌های شهر کرج میزبان آیین سیزده بدر نیست و محدودیت‌های ویژه ای در روزهای ۱۲ تا  ۱۳ فروردین در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: همچنین کلیه فعالیت‌های خدمات عمومی در پارک‌های سطح شهر کرج متوقف شده و انتظار می‌رود شهروندان از انجام فعالیت‌های خارج از منزل و حضور غیر ضروری در سطح شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها خودداری کنند و همکاری لازم را با نیروهای حراست فیزیکی فضای سبز و نیروهای انتظامی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =