.........

سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری کرج، گفت: روزانه دو هزار لیتر آب‌ژاول در کرج تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، ناصر حاج محمدی ظهر شنبه در مراسم رونمایی از پروژه‌های زیست‌محیطی شهرداری کرج، اظهار کرد: با تلاش مسئولین مدیریت شهری شهرداری کرج توانستیم سامانه پایش آلودگی هوا را از چهار دستگاه به هفت‌دستگاه افزایش دهیم تا سطح آلودگی هوا به‌صورت آنلاین به نمایش درآید.

وی گفت: همچنین با نصب دو نمایشگر در میدان جمهوری و چهارراه حدادی شهروندان می‌توانند به‌صورت شفاف و لحظه‌ای اطلاعات مربوط به کیفیت هوا را مشاهده کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری کرج بابیان اینکه سلامت مردم و شفاف‌سازی موضوعات زیست‌محیطی در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار دارد، گفت: معتقدیم توجه به کیفیت هوای شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

حاج محمدی همچنین تأکید کرد: این سه ایستگاه در سامانه پایش کیفی هوا قرار دارند و این امکان فراهم است تا مردم بتوانند به‌صورت لحظه‌ای وضعیت کیفیت هوا را مشاهده کنند.

وی در بخش دیگری تأکید کرد: روزانه دو هزار لیتر آب‌ژاول برای توزیع در مناطق و سازمان‌های تولید می‌شود، با راه‌اندازی این پروژه توانسته‌ایم بسیاری از هزینه‌ها که برای گندزدایی شهر در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا استفاده می‌شد را کاهش دهیم.

سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری کرج از انعقاد دو تفاهم‌نامه با اداره کل محیط‌زیست خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه‌ها در خصوص راهبری ایستگاه سنجش هوا منعقدشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =