کمالی زاده

شهردار کرج گفت: به‌طورقطع در آینده‌ای نه‌چندان دور دیگر مبادی ورودی و خروجی بهشت سکینه (س) موجود جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان ها که به بررسی مباحث ترافیکی ورودی و خروجی بهشت سکینه (س)، احداث ایستگاه مترو کمالشهر و ادامه احداث بزرگراه شمالی اختصاص داشت، اظهار کردمسیر ورودی بهشت سکینه (س)، شهرک صنعتی بهارستان و پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی از اتوبان کرجقزوین دارای یک ورودی هستند بار ترافیکی این مسیر با اجرای طرح‌های عمرانی باید کاهش یابد.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها احداث ایستگاه مترو بهشت سکینه (س) بود که با توجه به ظرفیت‌های موجود امید می‌رود هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

شهردار کرج ادامه داد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت در کمالشهر، توسعه پارک علم و فناوری - شهرک صنعتی بهارستان و آرامستان بهشت سکینه (س)، به‌طورقطع در آینده‌ای نه‌چندان دور دیگر مبادی ورودی و خروجی موجود جوابگوی نیاز شهروندان نیست و باید از هم‌اکنون فکر چاره اندیشیده شود.

کمالی زاده با اشاره به بررسی مبادی ورودی و خروجی غربی، شرقی و جنوبی آرامستان بهشت سکینه (س) یادآور شد: امروز از سوی مشاورین طرح بزرگراه شمالی شش گزینه پیشنهادی ارائه شد که در نهایت با بحث و تبادل‌نظر، دو گزینه مورد تصویب قرار گرفت تا پس از بررسی‌های فنی توسط مشاورین گزینه نهایی مشخص و در دستور کار قرار گیرد.

وی گفتهم‌اکنون ۱۸۰ واحد تولیدی صنعتی‌های تک در شهرک صنعتی بهارستان مشغول به فعالیت هستند، در پارک علم و فناوری نیز تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای جدید تحقیقاتی روزبه‌روز در حال افزایش است و با توجه به تعداد پذیرش اموات به‌صورت روزانه در آرامستان بهشت سکینه (س)، می‌توان گفت که طی چند سال آینده در این منطقه، با حجم عظیمی از جمعیت و سکونت‌گاه‌های رسمی و غیررسمی مواجه هستیم و باید برای این مهم زیرساخت‌های لازم مهیا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =