منطقه 9 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اقدامات ترافیکی انجام‌شده در این منطقه را تشریح کرد.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز ضمن تشریح اقدامات ترافیکی انجام‌شده که باهدف ارتقای امنیت عابران پیاده، عملیات بهسازی‌ ترافیکی اجراشده است، گفت: اقدامات‌ ترافیکی در منطقه با همکاری عوامل‌ ترافیکی و هماهنگی پلیس راهور به اجرا شد.

ترمیم و بهسازی ۹۰۰ عدد از استوانه‌های ترافیکی، خط‌کشی بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر از طول معابر منطقه، رنگ‌آمیزی گذرگاه‌های عابر پیاده و هزار و ۵۰۰ مترمربع از سرعت کاه‌ها به‌صورت مجازی و آسفالتی، اجرای کف نویسی محدودیت سرعتی، اجرای ۵۵۰ مترمربع خط‌کشی برجسته عرضی و آرام‌سازی ترافیکی، اجرای دو هزار عدد چشم گربه‌ای عرضی، اجرای ۲۷۰ عدد چشم ببری برای آشکارسازی محل‌های دارای ضعف روشنایی، ترمیم و اجرای هزار و ۸۰۰ عدد از گل میخ‌های سطح منطقه و ترمیم و بازسازی چراغ‌های چشمک‌زن ازجمله اقداماتی است که مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج به آن‌ها پرداخت.

یگانی با تأکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ویژه برای ارتقای ضریب امنیت عابران پیاده، گفت: این مهم با جدیت در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگری به اهمیت جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: پاک‌سازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز باهدف ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج اضافه کرد: اقدامات یادشده به همت حوزه زیباسازی و خدمات شهری با عنوان اجرای طرح جهادی جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه در حال انجام است که به‌صورت مرحله‌ای و با در نظر گرفتن اولویت‌های مشخص ادامه خواهد داشت.

یگانی همچنین یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک ‌بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجراست که شهرداری را مکلف می‌کند از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی جلوگیری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =