آرامستان

همزمان با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت محمد خمیس آبادی از طاهران سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، مراسم یادبودی بر سر مزار آن مدافع خاموش در گلزار شهدای بهشت سکینه(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهید محمد خمیس آبادی یکی از طاهران سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در قسمت غسالخانه مردانه ساختمان معراج آرامستان بهشت سکینه(س) مشغول به خدمت بود که از زمان شیوع ویروس کرونا تا زمان شهادتش، بی‌وقفه مشغول خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزادار بود.

این مدافع خاموش طی سال ۹۹ حین فعالیت در ساختمان معراج بهشت سکینه(س) به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از چند روز مبارزه با این بیماری، سرانجام در ۱۶ تیر ۹۹ حین خدمت‌رسانی در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سال گذشته پیکر پاک این شهید مدافع خاموش در گلزار شهدای آرامستان بهشت سکینه(س) به خاک سپرده شد و مدیریت شهری کرج به‌پاس گرامیداشت یاد و خاطره این شهید، سالن ورزشی در منطقه خلج آباد را به نام این بزرگوار نام‌گذاری کرد.

در این راستا روز گذشته جمعه ۱۸ تیرماه جاری مراسم اولین سالگرد این مدافع خاموش با حضور همکاران، تعدادی از مسئولین، خانواده و دوستانش در گلزار شهدای بهشت سکینه(س) برگزار شد.

در حاشیه این مراسم رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شهید محمد خمیس آبادی در ساختمان معراج اظهار داشت: در شرایط سخت ماه‌های گذشته و شیوع روبه‌جلوی ویروس کرونا، طاهران سازمان بی‌وقفه جان‌فشانی کردند و به ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار پرداختند.

حمیدرضا عسگری افزود: در شرایط فعلی و بروز نوع جدید ویروس کرونا، به دلیل رویارویی مستقیم طاهران با اموات کرونایی، جان آن‌ها درخطر است اما این مدافعان خاموش شبانه‌روز با ازخودگذشتگی نسبت به تغسیل و تکفین اموات به‌خصوص اموات کرونایی خدمت‌رسانی می‌کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =