کمالی زاده

شهردار کرج گفت: طی ۱۷ ماه گذشته که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد تا کنون حتی یک مورد شکایت شهروندی در بهشت سکینه(س) ثبت نشد.

علی کمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: ۱۷ ماه از بروز و شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و همچنان که وارد موج پنجم این ویروس منحوس شدیم، مدافعین خاموش که شامل مدیریت، پرسنل اداره متوفیات و تمام مجموعه آرامستان بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع) می‌شوند بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزادار هستند.

وی افزود: طی یک سال و نیم گذشته تاکنون بیش از هزاران نفر از خانواده‌های عزادار جهت پیگیری امور مربوط به متوفی خود به سازمان مدیریت آرامستان ها و بهشت سکینه (س) مراجعه کردند که از سوی پرسنل این سازمان، امور اداری مربوط به آنها به بهترین نحو ممکن انجام شد.

همکاری گروه های داوطلب جهادی برای تغسیل‌اموات کرونایی

شهردار کرج عنوان کرد: طی یکسال و نیم گذشته یکی از دغدغه های خانواده‌هایی که عزیزشان را بر اثر ویروس کرونا از دست داده بودند، نحوه تغسیل و انجام امورات کفن و دفن بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ نظر مراجع عظام تقلید و بیانات مقام معظم رهبری، پس از مشهد و قم، کرج سومین کلان‌شهری بود که با همکاری گروه‌های داوطلب جهادی اقدام به تغسیل متوفیات کرونایی نمود که موجب رضایتمندی خانواده‌های معزا شد.

کمالی زاده همچنین با اشاره به رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌ها و بخشنامه‌های ستاد کرونا استان البرز و شیوه نامه‌های وزارت بهداشت گفت: همکاران وظیفه‌شناس ما در سازمان مدیریت آرامستان‌ها به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از آرامستان بهشت سکینه (س) تمام سعی و تلاش خود را در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت جدی و بدون هیچگونه کوتاهی به نحو احسن انجام داده که در سال گذشته نیز مورد توجه کارشناسان اداره بهداشت قرار گرفته و باعث شد به عنوان دستگاه برتر خدمت رسان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جایگاه مطلوبی قرار گیرد.

 حتی یک مورد شکایت شهروندی از بهشت سکینه (س) گزارش نشده است

وی در ادامه اشاره کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که طی مدت مذکور حتی یک مورد شکایت از این مجموعه از سوی شهروندان در سامانه های نظارتی ثبت نشده و این نشان دهنده رضایت ۱۰۰ درصدی آنها از خدمات ارائه شده است.

شهردار کرج ادامه داد: هم اکنون که وارد موج پنجم کرونا شده‌ایم نیز این خدمات همچنان ادامه دارد و زمینه‌های رضایت مندی و تسهیل در امور خانواده‌های عزادار در مراجعه به بهشت سکینه (س) فراهم شده که این امر میسر نمی‌شد مگر با وظیفه‌شناسی و مجاهدت‌های پرسنل خدوم سازمان مدیریت آرامستان‌ها و جا دارد بنده نیز به نوبه خود از تلاش مجاهدانه و بی‌وقفه تمامی همکاران شاغل در این سازمان تشکر و قدردانی کنم.

سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان و مدیریت شهری

کمالی زاده ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان عزیز کرجی یادآور شد: یکی از سامانه‌های نظارتی مدیریت شهری کرج سامانه ۱۳۷ است که شهروندان در هر نقطه از شهر که باشند می‌توانند طی تماس با این سامانه، نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است که شهروندان جهت طرح هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد در مورد ارائه خدمات در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت karaj.ir، با سامانه ۱۵۳۰ تماس بگیرند و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵* از آخرین اخبار و محدودیت‌های تردد با خبر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =