اعضای ششمین دوره شورای شهر کرج

فرماندار کرج از اعضای جدید شورای شهر خواست در انتخاب شهردار دقت و سرعت به خرج دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، غفور قاسمپور در آغاز مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر کرج ضمن تبریک، اظهار کرد: در نظام ما مسئولیت داشتن توفیقی الهی است که باید از فرصت به‌دست‌آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه میزها به هیچ‌کس وفا نکرده و باید در هر مسند، خود را مسئول و پاسخگو به خون شهدا بدانیم، گفت: توصیه بنده به‌عنوان یکی از اعضای سابق شورای شهر کرج این است که به خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه بپرهیزید، سابقه نشان داده پیشرفت شهر در فضایی تعاملی به‌دست‌آمده و اختلاف آفت فعالیت در شوراها بوده است.

فرماندار کرج بابیان اینکه پرونده‌های بسیاری در شورا وجود دارد که روی زمین‌مانده است، گفت: نبود خطوط ریلی مناسب و شبکه بزرگراهی، ساخت‌وساز غیرمجاز، نبود فضای سبز مناسب، نبود زمینه جذب سرمایه‌گذاری، لزوم احیای بافت‌های فرسوده، ساماندهی نیروی انسانی شهرداری ازجمله مشکلاتی است که باید در این دوره موردتوجه ویژه‌ای قرار گیرد.

قاسمپور توسعه شهر بدون جذب سرمایه‌گذار را غیرممکن دانست و گفت: نباید فرصت سوزی شود.

وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرج تمام الکترونیک انجام شد، گفت: حمایت‌های استاندار برای قرارگیری کرج در لیست ۲۰ شهری که به‌صورت کاملاً الکترونیکی انتخابات را برگزار کردند، ستودنی است.

فرماندار کرج اضافه کرد: کرج در میان این ۲۰ شهر نخستین شهری بود که هیچ‌گونه شبهه‌ای در آرا نداشت.

قاسمپور در ادامه به مسئله مهم انتخاب شهردار اشاره کرد و با تأکید بر اینکه در انتخاب شهردار تجربه تلخ دوره پنجم پیش روی ماست، گفت: حدود یک سال و نیم فرصت سوزی شد. درخواست ما این است که برای انتخاب یار سیزدهم هم دقت کنید و هم سرعت به خرج دهید.

وی همچنین خطاب به اعضای جدید تأکید کرد: تیم زبده‌ای را در کرج تعیین کنید تا لوایح کاملاً قانونی ارسال شود تا در بخش تطبیق به مشکلات متعدد برنخوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =