مصطفی سعیدی سیرایی - کراپ‌شده

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به بررسی مستندات پرونده‌های ایثارگری دارای مدارک دانشگاهی فوق دیپلم و بالاتر، گفت: از هفته آینده مراحل گزینش و عقد قرارداد انجام خواهد شد.

مصطفی سعیدی سیرائی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در پاسخ به برخی ابهامات در خصوص تبدیل وضعیت خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران مدیریت شهری، اظهار کرد: مستندات تمامی پرونده‌های ایثارگری که دارای مدارک دانشگاهی فوق دیپلم و بالاتر بوده‌اند، بررسی شده است.

وی با اشاره به تخصیص پست سازمانی برای پرونده های بررسی شده، گفت: از هفته آینده مراحل گزینش و عقد قرارداد انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج همچنین تاکید کرد: برای سایر ایثارگران دارای مدراک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم فرایندهای اداری اخذ پست سازمانی تحت عنوان متصدی خدمات عمومی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حال پیگیری است.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: به محض دریافت مجوز مربوطه در این خصوص اقدام خواهد شد.

به گفته وی هماهنگی‌های لازم از طرف اداره کل سرمایه انسانی شهرداری کرج با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اخذ استعلام انجام شده است.

سرپرست شهرداری کرج همچنین گفت: به گفته مقامات مربوطه، شهرداری کرج  به‌ عنوان دستگاه پیشرو در سطح  استان در این امر محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =