۳ - کراپ‌شده

اعضای کمیته نظارت شورای شهر کرج از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی منطقه سه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این بازدید که با حضور حسین مهاجری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان و فاطمه منعمی خزانه داد و رئیس کمیته بانوان و کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج و علی آرائی مدیر منطقه سه صورت گرفت، پیشرفت پروژه‌های عمرانی موردبررسی قرار گرفت.

اعضای شورای شهر کرج در این بازدید که باهدف بررسی میزان پیشرفت پروژه‌های در حال انجام این منطقه صورت گرفت بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح منطقه تأکید کردند.

منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های شهر در راستای رفع دغدغه‌های شهروندان است، بر اجرای آن‌ها بر اساس زمان‌بندی و طبق اولویت‌بندی تأکید کردند تا در زمان مقرر در اختیار شهروندان قرار بگیرند.

علی آرائی مدیر منطقه سه شهرداری کرج در این بازدید بر جدیت منطقه در اتمام پروژه‌ها اشاره کرد و گفتاز تمام ظرفیت منطقه در اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌ها استفاده خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از حمایت شورای شهر درروند پیشرفت پروژه‌ها افزود: هیچ تعللی درروند اجرای فعالیت‌های موجود در سطح منطقه نداریم و به‌طور مستمر بر اجرای آن نظارت خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =