22 - کراپ‌شده

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر کرج بر لزوم تکمیل ساختمان نیمه‌کاره مرکز علمی کاربردی شهرداری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد اسدیان با حضور در جلسه شورای پژوهش مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج، این مرکز را قوه عاقله شهر نامید و به همکاری تنگاتنگ و پیوسته این مرکز تأکید و خواستار برگزاری جلسات بیشتر به‌منظور رفع موانع موجود در این دانشگاه شد.

وی به اتمام ساختمان نیمه‌کاره این مرکز تأکید کرد و گفت: با تکمیل این ساختمان می‌توان دوره‌های تخصصی اعضای نظام‌مهندسی استان در تمامی زیرشاخه‌ها همچون معماری، عمران،  شهرسازی،  برق،  مکانیک،  نقشه‌برداری و ترافیک را در دستور کار قرارداد.

در ادامه این جلسه سید علی‌اکبر میر وکیلی، رئیس دانشگاه علمی و کاربرد شهرداری کرج ضمن تشریع اقدامات و فعالیت‌های این مرکز به تحول محوری و مدیریت انقلابی درزمینهٔ رشد این مرکز تأکید کرد و افزود: این مرکز با استفاده از ظرفیت‌های معنوی آمادگی تمام و کمال خود را در خصوص برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با هزینه‌های بسیار پایین‌تر نسبت به مؤسسات آموزش دیگر را دارد.  

وی با اشاره به اقدامات، طرح‌ها و دستاوردهای پژوهشی و علمی دانشگاه، افزود: استفاده از ایده‌های برآمده از کافه ایده‌ها و تبدیل آن‌ها به محصولات تجاری در مرکز نوآوری و فناوری این مرکز با محوریت اشتغال نرم دانش‌بنیان از اهداف پژوهش این مرکز است.

گفتنی است؛ در این جلسه مباحث مهمی همچون تکمیل ساختمان نیمه‌کاره این مرکز به تنها مجتمع علمی کاربردی استان البرز با رویکرد تعلیم و تربیت مدیران عالی شهری و ضرورت ارتقا سطح کمی و کیفی دانشگاه مورد تأکید قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =