غلامرضا رضوانی

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست گفت: برای ایجاد زمین چمن در مناطق یک و پنج باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی در جلسه‌ای که با محوریت بررسی و رفع مشکلات منطقه یک و پنج به ویژه محلات اسلام‌آباد و حصارک پایین برگزار شد، گفت: برای مدیریت شهر باید برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون تدوین شود و در این برنامه‌ریزی‌ها، شهروندان در بهبود مدیریت شهری سهیم باشند.

وی با اشاره به رفع مشکلات فضای سبز در پارک‌های «آزادگان» و «طلوع»، گفت: باید ظرف یک ماه آینده به وضعیت فضای سبز پارک شهر «دانایی» رسیدگی شود همچنین برای ایجاد زمین چمن و فوتبال در این منطقه باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست در بخش دیگری احیای زمین چمن مصنوعی واقع در خیابان «مالک اشتر»، تعیین و تکلیف زمین‌های خیابان شهید ایرانی و ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری برای کاهش معضلات اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی را ضروری خواند.

رضوانی افزود: ساماندهی اصناف مزاحم و تجمیع آن‌ها در یک محل مشخص از نظر زیست‌محیطی و مبلمان شهری تأثیرات مثبتی دارد و نهادهای مرتبط باید طبق قوانین عمل کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =