7

سرپرست منطقه هفت شهرداری کرج از تلاش نیروهای خدمات شهری منطقه به ویژه در این روزهای کرونایی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس کمالی روستا با اشاره به بازدیدهای مستمر از سطح منطقه، از تلاش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری تشکر کرد و گفت: پیگیر مشکلات حقوقی، بیمه و معیشتی این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دوش به دوش این عزیزان در جهت رفع مشکلاتشان تلاش می کنم، افزود: نیروهای خدماتی مدیریت شهری در خط مقدم پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و اقدامات جهادگونه آنها قابل تقدیر است.

سرپرست منطقه هفت شهرداری کرج با قدردانی از فعالیت شبانه روزی کارکنان و نیروهای خدمات شهری در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گفت: علاوه بر فعالیت روزانه نیروی خدمات شهری شهرداری می‌توان از ضدعفونی و سم زدایی سطح معابر و اماکن شهر که امری جهادی بوده و جز عشق به سلامت همنوعان عنوان دیگری نمی توان به آن داد، یاد کرد.

کمالی روستا همچنین افزود: یکی از شاخصه های شهر در خور شهروندان، توسعه  سلامت و جلوگیری از شیوع میکروب‌ها با در نظر گرفتن نظافت شهری است و این مهم جز با یاری و تلاش نیروهای خدوم خدمات شهری میسر نیست. لذا امروزه شاهد آن  هستیم که این امر محقق شده و با افتخار می‌توان تلاش این عزیزان را تحسین و در خور سپاسگزاری دانست.

وی افزود: در همین راستا و با درایت و واقع بینی سرپرست شهرداری کرج و معاونت خدمات شهری شاهد آن بودیم که در ماه جاری حقوق این زحمتکشان پیش از تمامی پرسنل و در روز اول مهر ماه پرداخت شد.  

گفتنی است؛ در ماه‌های پیش پرداخت حقوق این عزیزان پس از محاسبه همواره در دهم هر ماه و پس از پرداخت حقوق نیروهای رسمی انجام  می شد که در مهرماه سال جاری این امر جابجا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =