قهرمانی

عضو شورای شهر کرج نسبت به افت درآمدی مناطق برخوردار تذکر داد و خواستار بررسی آسیب شناسی عدم جذب بودجه در مناطق و سازمان‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور چهاردهمین جلسه رسمی شورا با بیان اینکه دچار روزمرگی شده ایم، اظهار کرد: جذب بودجه های عمرانی در مقایسه با سال گذشته کاهش دارد، این مسئله برای کلان‌شهر کرج با این حجم از ظرفیت و منابع درآمدی یک زنگ خطر است که باید شهردار باید پی گیری کند.

تغییر در ارائه خدمات را مردم باید ببینند

وی در بخش دیگری به بازدید از محله شیخ آباد اشاره کرد و افزود: طی بازدید از سطح منطقه دو کاستی هایی در این منطقه مشاهده شد، شیخ آباد یکی از محلات قدیمی و مرکزی کرج است که به واسطه بافت باقدمت و تمرکز جمعیتی نیازمند توجه بیشتر مدیریت شهری است.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه تغییر در ارائه خدمات دهی را مردم باید ببینند، یادآور شد: در این محله معابری که بعضا چند دهه از عمر آسفالت و جداولش می‌گذرد مشاهده شد که دغدغه شهروندان بود .

وی بیان کرد: در این بازدید رهاسازی نخاله و زباله و نیازمندی هایی از این دست مشاهده شد که با اقدامات عملیاتی و کم هزینه قابل رفع است در این راستا این موضوعات در دستور کار قرار گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =