اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: در راستای اجرای طرح سوت زنی فساد در شهرداری کرج از بروز بسیاری از تخلفات و مفاسد در بستر مدیریت شهری جلوگیری و کارکنانی که اعلام کنند تشویق می شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد اسدیان در نطق پیش از دستور چهاردهمین جلسه رسمی شورا به گزارش عملکرد مرکز پژوهش ها اشاره کرد و گفت: در چهار سال گذشته تعداد ۱۷۶ پروپوزال اخذ شده و متاسفانه هفت پروپوزال پذیرفته شده و فقط چهار تا ازپروپوزال ها تبدیل به قرارداد شده است.

وی به فرآیند بررسی لوایح و طرح ها طبق بند الف ماده 4 مرکز پژوهش ها و تغییر آن اشاره کرد و گفت: طرح امکان سنجی ارتقاء سطح سلامت و کارکنان مستقیم و غیرمستقیم شهرداری کرج، اظهار نظر کارشناسی در خصوص تعیین همترازی رئیس شورا، روسای کمیسیون و اعضای شورای شهر، طرح پژوهشی جانمایی سینما هجرت و استخراج اولویت های کمیسیون شورای شهر (بر مبنای چشم انداز 1414) از اقدامات مرکز پژوهش ها در این مدت است.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به طرح الزام تغییر ساختار بودجه ریزی در شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه ابزاری مهم برای بسترسازی و ارتقای انضباط مالی، بهبود شفافیت و ایجاد زیرساخت مناسب برای پاسخگویی مدیران شهرداری به مردم و نمایندگان آنان در شورای اسلامی شهر است.

اسدیان افزود: اما به‌نظر می‌رسد ساختار فعلی بودجه شهرداری از این نظر دارای ایرادات و نقایص جدی است بنابراین موضوع اصلاح ساختاری بودجه در دستور کار مرکز پژوهش ها قرار گرفته است.

وی به طرح قانون منع مداخله کارکنان شهرداری در قراردادها اشاره کرد و یادآور شد: طرح الزام شهرداری به راه اندازی مرکز داده های مدیریتی، طرح حذف شرکت های تأمین نیروی انسانی شهرداری کرج، پاسخ به درخواست روسای کمیسیون های شورای شهرکرج، پاسخ به مکاتبات دریافتی از رئیس شورا، شبکه سازی نخبگان، نظارت بر قراردادهای پژوهشی و تهیه بانک اطلاعاتی مقالات در حوزه مدیریت شهری از دیگر اقدامات پژوهشی در این مرکز  است که در حال بررسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =