جلسه منعمی

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج گفت: تأمین سرپناه امن همچون گرمخانه برای بانوان بی‌خانمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، فاطمه منعمی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان نیروی انتظامی استان البرز که باهدف هماهنگی و همپوشانی دو دستگاه در اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی، برگزار شد، شناخت ظرفیت‌ها و تعیین نوع تعاملات برای چگونگی برخورد با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در حوزه کودکان کار وزنان خودسرپرست را مهم‌ترین دلیل برگزاری این نشست عنوان کرد.

وی گفت: مباحث مربوط به تأمین سرپناه امن همچون گرمخانه برای بانوان بی‌خانمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با توجه به توان محدود مدیریت شهری در این خصوص، امیدواریم بتوانیم با همکاری نیروی انتظامی، بخشی از نیازهای این قشر ضعیف جامعه را ساماندهی کنیم.

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج با اذعان بر اینکه طبق اعلام فرمانده نیروی انتظامی استان، تعداد ۲۶ دستگاه و بخش در این حوزه متولی هستند از فرماندهان و مسئولان حاضر در جلسه خواست نسبت به معرفی این دستگاه‌ها و ایجاد هماهنگی برای امور مربوطه، اقدام کنند.

منعمی استمرار در برپایی جلسات مشترک و ورود به مباحث کاربردی با پرهیز از کلی‌گویی را مهم‌ترین اهداف این نشست دانست.

وی همچنین از نیروی انتظامی خواست در صورت بهره‌مندی از اطلاعات موردنیاز در خصوص آسیب‌های شاخص هر محله و منطقه، این اطلاعات را در اختیار کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی مربوطه قرار دهند.

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج وجود این اطلاعات را عامل بسیار اساسی در ریشه‌یابی و تعیین راهکارها ارزیابی کرد.

در این نشست، علاوه بر رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده، تعدادی از اعضای شورای شهر ازجمله حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی، علی قاسم پور، سید مرتضی اعتصامی و جواد چپردار حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =