888 - کراپ‌شده

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهرک پردیسان با مساحت بالغ‌بر ۱۰ هزار مترمربع خبر داد.

سید رضا فیض در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت شهرک پردیسان بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان در معابر اصلی و فرعی این شهرک به مساحت بالغ‌بر ۱۰ هزار مترمربع در حال انجام است.

وی بابیان اینکه افزایش سطح کیفی آسفالت معابر یکی از اهداف مهم عمرانی منطقه است، اضافه کرد: عدم کیفیت آسفالت قبلی و وجود ترک‌های پوست‌ سوسماری و ایجاد حفره‌های زیاد در معابر شهرک پردیسان علت اجرای عملیات تراش در این شهرک است.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج افزود: وضعیت نامطلوب آسفالت در این محدوده باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده بود که انجام اقدامات لازم در راستای انجام عملیات تراش و لکه گیری آسفالت معابر شهرک در دستور کار عمران منطقه قرارگرفته است.

فیض با اشاره به اینکه آسفالت از مطالبات جدی شهروندان از شهرداری است، ادامه داد: به همین منظور عمران منطقه برای کسب رضایت شهروندان، لکه گیری و آسفالت معابر را بر اساس اولویت در دستور کار خود قرار داده  و این امر با جدیت دنبال خواهد شد.

وی گفت: این اقدامات و فعالیت‌ها به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، بهسازی و ساماندهی فضاها و زیرساخت‌های شهری انجام می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج بابیان اینکه شهروندان با اعلام مشکلات محل زندگی خود به سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج می‌توانند در مدیریت بهینه شهر تأثیرگذار باشند، افزود: تلاش در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان به‌صورت ویژه در دستور کار شهرداری منطقه پنج قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =