آرامستان

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: تغییر و تحولات ایجادشده در آرامستان بهشت سکینه (س) طی سه سال اخیر قابل‌تحسین است و قابل‌مقایسه با ادوار گذشته نیست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی و ، به همراه حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها از بخش‌های مختلف بهشت سکینه(س) ازجمله گذر بهشت، هایپر بهشت، دسترسی‌های جدیدالاحداث، باغ گیاهان قرآنی، سرویس بهداشتی در حال احداث، نمازخانه، محوطه معراج، جایگاه اقامه نماز میت و... و. بازدید کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و پروژه‌های اجرایی در این مجموعه، گفت: تحولاتی که در بهشت سکینه (س) به وجود آمده ستودنی است و به‌هیچ‌وجه با ادوار گذشته قابل‌مقایسه نیست و این تغییرات از دید شهروندان نیز کاملاً محسوس است و آن‌ها نیز آن را احساس کرده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج ادامه داد: تمام هدف مدیریت شهری کرج، ایجاد رفاه در تمامی بخش‌ها برای شهروندان است که این رفاه و تسهیل گری هم‌اکنون در سازمان مدیریت آرامستان ها ایجادشده و زمینه رضایت خانواده‌های عزادار را به وجود آورده که قابل‌تحسین است.

رئیس هیئت‌مدیره سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج عنوان کرد: خدماتی که هم‌اکنون به خانواده‌های متوفی ارائه می‌شود اعم از خدماتی پذیرش، تغسیل و تدفین به بهترین نحو ممکن است و شکایتی از شهروندان در این حوزه دریافت نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =