بازگشایی مدارس

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در حال حاضر حدود ۸۲ درصد از دانش آموزان و ۹۵ درصد معلمان استان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهریار کرمی اظهار کرد: از اوایل مهر ماه شاهد بازگشایی مدارس منطقه چالوس، شهرستان طالقان و کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های استان بودیم.

وی ادامه داد: از امروز هم مدارس پایه‌های متوسطه دوم به تدریج بازگشایی می‌شود و از اواسط آذرماه هم مدارس متوسطه اول و دبستان‌های استان پذیرای دانش آموزان خواهند بود.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در مدارسی که از امروز آموزش‌های حضوری خود را آغاز می‌کنند باید به طور کامل رعایت شود، افزود: از مجموع ۲۰۰۰ مدرسه استان ۱۱۷۵ مدرسه درخواست صدور مجوز بازگشایی داده بودند که مجوز ۸۵۰ مورد از آنها صادر شده است.

کرمی اضافه کرد: در بحث بازگشایی به مواردی چون زیرساخت‌های مدرسه، ظرفیت کلاس‌های درس، فضای فیزیکی کلاس‌ها برای حفظ فاصله یک و نیم متری دانش آموزان و ... مطرح است.

این مسئول تاکید کرد: با رعایت موارد فوق، مدارس باید حداقل یک روز در هفته نسبت به آموزش حضوری دانش آموزان اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: در حال حاضر حدود ۸۲ درصد از دانش آموزان و ۹۵ درصد معلمان استان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند و همین باعث می‌شود والدین فرزندان خود را با خیال راحت به مدارس بفرستند.

وی گفت: منتظر ابلاغ دستورالعمل در خصوص نحوه آموزش دانش آموزانی هستیم که هنوز واکسن نزده‌اند و به محض ابلاغ اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =