علیرضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: از شهروندان درخواست می‌شود برگزاری مراسم ختم عزیزان ازدست‌رفته خود را به‌هیچ‌عنوان به‌روزهای پایانی هفته موکول نکنند.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: به دلیل مراجعه بیش‌ازحد شهروندان برای زیارت اهل قبور، شاهد شلوغی بیش‌ازحد آرامستان بهشت سکینه (س) به‌ویژه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هستیم.

وی ادامه داد: حضور زائران در آرامستان بهشت سکینه (س) در روزهای پایانی هفته، علاوه برافزایش بار کاری همکاران این مجموعه، منجر به ایجاد مشکلاتی ازجمله ترافیک سنگین در بخشی از آزادراه کرج - قزوین شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج توضیح داد: البته نباید فراموش کنیم در مقایسه با سال۹۸، تعداد فوتی‌های دفن شده در آرامستان بهشت سکینه (س) حدود ۶۰ درصد افزایش داشته که این امر تأثیر به سزایی در شلوغی این مجموعه دارد.

 عسگری اظهار کرد: مکاتباتی با فرماندهی انتظامی استان انجام‌شده تا یک اکیپ راهنمایی و رانندگی به‌طور دائم در محدوده آرامستان بهشت سکینه (س) مستقر شود تا از این طریق شاهد نظم‌بخشی بیشتر به تردد خودروها در این محدوده و درنتیجه کاهش ترافیک باشیم.

وی اضافه کرد: هرچند رنگ‌بندی کرونایی در استان تغییر کرده ولی این نباید باعث شود که مردم بدون ملاحظه و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری مراسم ختم اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: از شهروندان درخواست می‌شود برگزاری مراسم ختم عزیزان ازدست‌رفته خود را به‌هیچ‌عنوان به‌روزهای پایانی هفته موکول نکنند.

عسگری افزود: در جمعه چند هفته پیش شاهد برگزاری بیش از ۳۰۰ مراسم ختم، سالگرد و ... بودیم که اگر در هر یک از این مراسم‌ها حداقل ۱۰۰ نفر هم حضور پیداکرده باشند، تصور کنید چه جمعیت زیادی در آرامستان بهشت سکینه (س) حضور پیداکرده‌اند.

وی گفت: هرچند از بحران دفن متوفیان کرونا عبور کرده‌ایم ولی حالا با بحران پس از دفن آن‌ها مواجه هستیم و امیدواریم با همکاری مردم از این شرایط هم به‌خوبی عبور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =