گرمخانه آقایان - کراپ‌شده

مسئول گرمخانه‌های شهر کرج از افزایش ۱۵ الی ۲۰ درصدی پذیرش در گرمخانه‌های این کلان‌شهر خبر داد.

بهنام مهدلو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به ظرفیت گرم‌خانه‌های کرج، گفت: ظرفیت گرمخانه آقایان ۱۰۰ نفر و گرمخانه بانوان ۶۰ نفر است.

وی با اشاره به بازگشایی گرمخانه‌ها در فصول سرد سال، گفت: گرمخانه آقایان آبان ماه بازگشایی‌شده و در آن از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا ۸ صبح پذیرش صورت می‌گیرد.

مسئول گرمخانه‌های شهر کرج در خصوص توزیع وعده‌های غذایی در گرمخانه‌ها نیز گفت: به‌طورمعمول در این محل‌ها یک وعده شام و یک وعده صبحانه توزیع می‌شود و در روزهای سرد و بارانی وعده ناهار نیز میان پذیرش‌شدگان توزیع می‌شود.

مهدلو در ادامه به افزایش ۲۰ درصدی پذیرش اشاره کرد و افزود: با توجه به این موضوع درصدد ساخت گرمخانه‌های بیشتری در سطح شهر هستیم.

احداث یک گرمخانه دیگر برای بانوان

وی از متمرکز بودن بیشتر کارتن خواب‌ها در منطقه پنج و پارک شهید ایرانی یادکرد و گفت: زمینی در پارک شهید ایرانی برای ساخت گرمخانه برای بانوان تحویل گرفتیم که تا سال آینده مراحل ساخت و بهره‌برداری از آن به اتمام می‌رسد.

مسئول گرمخانه‌های شهر کرج اضافه کرد: در حال حاضر برای نگهداری از کارتن خواب‌ها در روزهای سرد سال، سوله‌ای در این منطقه را در نظر گرفتیم که تا ساخت گرمخانه جدید، در حال پذیرش افراد بی‌خانمان است.

به گفته مسئول گرمخانه‌های شهر کرج، گرمخانه‌های این شهر تا اوایل اردیبهشت‌ماه فعال هستند و پذیرش دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =