محمد جواد کاظمینی

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: به همت امور کتابخانه‌های این سازمان از اولین کاروان سیار کتاب شهرداری کرج رونمایی شده است.

محمدجواد کاظمینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: ضمن اشاره به اهمیت حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و لزوم پیوند عمیق عموم مردم فهیم کل کشور با این یار مهربان،   برنامه‌هایی در سطح کتابخانه‌های شهر برگزار می‌شود.  

وی گفت: مجموعه مدیریت شهری در سال جاری اهتمام ویژه‌ای در امر کتاب داشته و از ابتدای سال با برنامه‌های متعدد تلاش کرده تا ارتباط شهروندان و کتاب به‌عنوان منبع علم و اخلاق وزندگی و ... را فراهم آورد.  

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرج با تأکید به اهمیت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: به همت امور کتابخانه‌های سازمان، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته‌شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رونمایی از اولین کاروان سیار کتاب شهرداری کرج اشاره کرد.

کاظمینی همچنین به اقدامات تشویقی در این خصوص اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام رایگان در تمامی کتابخانه‌های سازمان فرهنگی، جشن ویژه هفته کتاب با حضور نویسندگان و مسئولان شهری، مسابقات مختلف، تقدیر از کتاب‌خوان‌های نمونه و ... از دیگر اقداماتی که در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی اجرایی می‌شود.

وی افزود: تمامی شهروندان می‌توانند در رویدادهای فرهنگی هفته کتاب شرکت کرده و با حضور در کتابخانه‌ها از خدمات تشویقی در نظر گرفته‌شده بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ در صورت هرگونه سؤال عموم مردم کتاب دوست شهر کرج می‌توانند با شماره ۳۴۴۵۸۶۹۷ (امور کتابخانه‌ها) تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =