جلسه طرح پیاده رو بلوار امامزاده حسن

جانشین معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: کلیات پروژه طراحی پیاده راه خیابان امام‌زاده حسن(ع) تا میدان قدس بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی خدابنده لو در جلسه بررسی پروژه طراحی پیاده راه امام‌زاده حسن (ع) که صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی،  مدیرکل مطالعات و بررسی‌های ترافیکی،  مدیرکل امور شهرسازی،  معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی و نمایندگان معاونت فنی و عمرانی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برگزار شد، گفت: در مصوبه شورای ترافیک استان پیاده راه شدن بلوار امام‌زاده حسن (ع) تا میدان قدس تعریف‌شده است که بر این اساس گزینه‌های طراحی محور موردنظر پس از اعمال اصلاحات لازم طی جلسات متعدد تدوین‌شده است.

وی پس از ارائه طرح توسط مشاور و اخذ نقطه نظرات اعضای جلسه، گفت: به جهت وجود مکان مذهبی مهم امام‌زاده حسن (ع) در این محدوده و همچنین کاروانسرای شاه‌عباسی، طراحی این پیاده راه با در نظر گرفتن فضای موردنیاز برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و مذهبی انجام شود.

جانشین معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای اجرایی شدن این طرح، هماهنگی‌های لازم با سایر حوزه‌ها صورت خواهد پذیرفت که نتیجه نهایی طرح موجب افزایش رضایتمندی و حضور پذیری شهروندان و ارتقای کیفیت شهری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =