قاسمپور

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: تعداد کمیسیون‌های شورای شهر کرج از هخفت به پنج کمیسیون کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علی قاسمپور گفت: تعدد جلسات، همپوشانی برخی موضوعات و نیز ضرورت حضور مسئولان شهرداری در جلسات که به از بین رفتن فرصت خدمت می‌انجامید باعث شد اعضای شورا با تلفیق سه کمیسیون موافقت کنند.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با مرور آنچه در صحن علنی روز سه‌شنبه رخ داد، بیان کرد: در قالب این جلسه دو طرح پیشنهادی مطرح شد که طرح اول با موضوع ترکیب و تعداد کمیسیون‌های تخصصی، به‌صورت دوفوریتی ارائه و تصویب شد.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: در ابتدای شورای ششم شورای شهر با تشکیل هفت کمیسیون کار خود را آغاز کرد اما به دلایلی که عنوان شد، سه کمیسیون با یکدیگر تلفیق شدند تا ازاین‌پس شورای شهرداری دارای پنج کمیسیون تخصصی، کمیسیون تلفیق و کمیته بانوان باشد.

قاسمپور طرح دوم را مرتبط با موضوع مدیریت پسماند ذکر کرد که از تأکیدات اخیر نماینده معظم ولی‌فقیه در استان بوده است.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام حسینی همدانی نماینده معزز ولی‌فقیه در جریان برگزاری نماز جمعه هفته گذشته به موضوعاتی چون پسماند، کودکان کار و تکدی گری در شهر پرداخته و یکی از خواسته‌های مردم را رسیدگی به این موضوعات عنوان کرده است.

سخنگوی شورای شهر کرج اضافه کرد: متأسفانه اجرای طرحی عجولانه و بدون اطلاع‌رسانی کافی و مناسب به مردم در سال‌های اخیر که با جمع‌آوری سبدهای زباله از مقابل ساختمان‌ها انجام شد، اعتراضات و سردرگمی‌های بسیاری را برای شهروندان به همراه داشت.  

قاسمپور ادامه داد: بر همین اساس طرحی به‌منظور مدیریت و ساماندهی موضوع در شورا مطرح شد که با توجه به حساسیت امر و گستره مطالب مربوطه، طرح به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد.

وی اذعان کرد: آنچه بعد از ارائه و تصویب طرح‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است سپردن کار به دست مجریان توانمند است که امیدواریم این طرح ضمن بررسی مناسب و تخصصی، در اجرا نیز موفق عمل کند.

گفتنی است؛ با تلفیق سه کمیسیون شهر هوشمند - اقتصاد شهری و مشارکت‌ها، حقوقی - املاک و برنامه – بودجه و سرمایه انسانی، تعداد کمیسیون‌های شورای شهر کرج به پنج کاهش پیدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =