غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: مشکل تجمع زباله در گوشه و کنار شهر تنها با افزایش تعداد سطل‌های مکانیزه حل نمی‌شود.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری امروز با اشاره به گلایه شهروندان از کمبود سطل‌های زباله مکانیزه در سطح شهر، اظهار کرد: تعدادی سطل زباله مکانیزه خریداری و محل نصب آن‌ها هم مشخص‌شده است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این سطل‌ها تحویل مناطق شده و به‌مرورزمان جاگذاری می‌شوند تا مشکل جمع‌آوری زباله از سطح شهر حل شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج افزود: نباید فراموش کنیم، مشکل تجمع زباله در گوشه و کنار شهر تنها با افزایش تعداد سطل‌های مکانیزه حل نمی‌شود و در این خصوص همکاری شهروندان ضروری به نظر می‌رسد.

رضوانی تأکید کرد: افزایش بیش‌ازحد تعداد سطل‌های زباله در سطح شهر مشکلاتی به دنبال دارد که به‌هم‌ریختگی سیمای محلات و کوچه‌ها یکی از آن‌ها است به همین دلیل در جانمایی آن‌ها باید حساسیت به خرج داد.

وی با تأکید بر اینکه از شهروندان انتظار می‌رود زباله‌های خود را رأس ساعت مشخص‌شده از منزل خارج کنند، گفت: وقتی شهروندان در روز کیسه‌زباله‌های خود را از منزل خارج می‌کنند، زباله گردها کیسه‌ها را پاره و همین باعث بیرون ریختن پسماند و انتشار آلودگی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج اضافه کرد: بیرون ریختن زباله از کیسه‌های پاره شده علاوه بر اینکه باعث چند برابر شدن زحمت و کار رفتگران می‌شود، سیمای شهر را به هم می‌ریزد.

رضوانی با اشاره به جاگذاری سطل‌های تفکیک زباله در برخی بوستان‌ها و پارک‌های شهر، گفت: لایحه‌ای برای نصب این سطل‌ها در محلات مختلف شهر تنظیم و به شورا ارسال‌شده و در صورت تصویب، اجرایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =