قاسم پور

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج از افزایش بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در جلسه متمم بودجه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علی قاسم پور در سیزدهمین جلسه کمیسیون تلفیق، گفت: به‌رغم کاهشی بودن متمم پیشنهادی سازمان، اعضای کمیسیون با دید کمک به افزایش سرانه فضای سبز و نشاط شهری، بودجه این سازمان را افزایش دادند.

وی گفت: این اقدام باهدف توسعه فضای سبز و شادابی و نشاط شهروندان انجام‌گرفته است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج بیان کرد: بر این اساس انتظار داریم شاهد جذب بودجه، افزایش طرح‌ها و برگزاری افتتاحیه‌های مرتبط باشیم.

قاسم پور با اشاره به اینکه شهر کرج به‌شدت ازنظر مراکز تفریحی و گردشی در کمبود به سر می‌برد، افزود: البته در سال‌های اخیر شاهد رشد قابل‌توجه سرانه‌های مرتبط با فضای سبز و پارک‌ها بوده‌ایم که امیدواریم با تحقق این بودجه شاهد ادامه روند افزایشی سرانه‌های موجود باشیم.

وی در بخش دیگری از جلسه تلفیق که به بررسی متمم بودجه سازمان مدیریت آرامستان ها می پرداخت، به بهبود خدمات‌دهی این سازمان طی سال‌های اخیر اشاره کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج اضافه کرد: شهروندانی که به این محیط مراجعه می‌کنند همگی دارای روحیاتی آسیب‌پذیر هستند که باید رسیدگی به آن‌ها با مراعات شرایط خاصی انجام پذیرد.

قاسم پور در ادامه بر ضرورت استفاده از پرداخت‌های شهروندان برای تأمین آسایش و امنیتشان در این محیط تأکید کرد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون موضوع ترافیک محدوده آرامستان به یکی از معضلات مردم به‌ویژه در روزهای پایانی هفته تبدیل‌شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج بابیان اینکه خروجی سازمان به سمت اتوبان مناسب نیست، این مشکل را از دلایل بروز ترافیک عنوان کرد و ادامه داد: لازم است حوزه عمرانی شهرداری کرج به این مشکل رسیدگی کرده و تمهیدات لازم را بی اندیشد.

قاسم پور تعامل سازمان مدیریت آرامستان ها با سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر را به‌منظور حل بخشی از مشکل ترافیک این محدوده خواستار شد.

وی افزود: هم‌اکنون بیشتر شهروندان با استفاده از خودروی شخصی به محل آرامستان مراجعه می‌کنند که می‌توان این امر را با اختصاص اتوبوس‌های رایگان تااندازه‌ای اصلاح کرد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تأکید کرد: اختصاص اتوبوس‌های رایگان حمل‌ونقل مسافران به بهشت سکینه (س) در نقاط مختلف شهر باید توسط این دو سازمان به‌سرعت انجام گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =