چپردار

رئیس شورای شهر کرج از طرح مصوبه‌ای در استانداری به‌منظور تحویل ۲۲ کیلومتر حاشیه اتوبان تهران - کرج به شهرداری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: مکاتبات حقوقی و اداری این اقدام در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، جواد چپردار در جریان سیزدهمین جلسه بررسی متمم بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج، گفت: در بازدید از حاشیه اتوبان و ورودی‌های شهر شاهد وضعیت نامناسبی بودیم.

وی افزود: بر این اساس طی بازدید میدانی و  برگزاری جلسه‌ای در استانداری، مصوب شد مسئولیت رسیدگی به دو طرف حاشیه اتوبان تهران کرج به شهرداری کرج واگذار شود.

به گفته رئیس شورای شهر کرج این طرح از طریق توافق با ادارات راهداری و شهرسازی انجام می‌گیرد و در کنار ساماندهی ورودی‌های استان موضوع زیباسازی، ایجاد کمربند سبز، تبلیغات محیطی، المان‌های شهری، مشاهیر و شهدای گران‌قدر نیز موردتوجه، اهتمام و اجرا قرار دارد.

چپردار بیان کرد: در جریان بررسی متمم بودجه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری که به بحث ساخت و ایجاد المان‌های شهری می‌پردازد، لازم است این امر نیز موردتوجه قرار گیرد و در صورت امکان مقدمات تهیه المان‌ها و امکانات موردنیاز مسیر تهیه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =