بازدید رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری کرج از بازار روز لاله

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: نسل نو کردن بازار روز کاج با سیاست‌های ما همخوانی نداشت و این اقدام در دوره‌های گذشته انجام شده است.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به گلایه شهروندان از عدم فعالیت بازار روز کاج واقع در منطقه یک شهرداری کرج، اظهار کرد: قرار بود این مجموعه به بازار نسل نو تبدیل و به شکل هایپری اداره شود ولی به دلیل عدم توافق با سرمایه‌گذار قبلی این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: نسل نو کردن این بازار باسیاست‌های ما همخوانی نداشت و در دوره‌های گذشته انجام‌شده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج ادامه داد: سرمایه‌گذار قبلی عرضه مستقیم فرآورده‌های کشاورزی را در بازار جدید لحاظ نکرده بود و این مسئله فرصت خرید محصولات کشاورزی باقیمت مناسب را از شهروندان می‌گرفت و به ضرر آن‌ها تمام می‌شد.

دانشی کهن اضافه کرد: به‌علاوه، برای بازار قبلی پارکینگ هم در نظر گرفته نشده بود که این امر هم باعث ایجاد ترافیک در محدوده ۴۵ متری کاج می‌شد که برای حل این مشکل زمین مجاور به این مجموعه اضافه‌شده است.

وی تأکید کرد: امیدواریم تا قبل از سال جدید سرمایه‌گذار مناسبی برای این بازار روز مشخص شود تا مجدداً شاهد فعالیت این مجموعه باشیم.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج توضیح داد: بازار روز ۴۵ متری کاج به تلفیقی از بازار نسل نو و بازارهای قبلی تبدیل می‌شود و این‌طور نیست که کیفیت و کمیت عملکرد آن از نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج خارج شود.

دانشی کهن گفت: رسالت اصلی این سازمان عرضه مستقیم فرآورده‌های کشاورزی است و باید شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که بتوانیم در این بازار هم بر نرخ کالا و تولیداتی که عرضه می‌شوند، نظارت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =