اصغر نصیری

معاون سرمایه گذاری و مشارکت‌های سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: امیدواریم هر چه زودتر موانع اندک باقی مانده برای بهره برداری از این کارخانه رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اصغر نصیری در بازدید از کارخانه نوآوری استان البرز، گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهر و استان البرز است که باهدف تحول در ارائه فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی طراحی‌شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج ادامه داد: با راه‌اندازی این کارخانه، شاهد تحولی در ارائه فعالیت‌های فرهنگی و خدمات نوآورانه و خلاق برای ساکنان شهر کرج و شهرهای مجاور خواهیم بود.

نصیری افزود: از ویژگی‌های این کارخانه، اولویت قرار دادن گروه‌ها و استارتاپ‌های فعال در موضوعات مرتبط با نیازهای کلان‌شهرها مانند محیط‌زیست، شهر هوشمند و مدیریت پسماند است که این موضوع نیز اهمیت این مراکز را دوچندان کرده است.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج توضیح داد: امیدواریم هر چه زودتر موانع اندک باقی‌مانده برای بهره‌برداری از این کارخانه رفع شود و شاهد آغاز فعالیت این مجموعه باشیم.

وی بابیان اینکه شهرداری‌های کلان‌شهرها در حال گذر از فعالیت‌های سنتی به مدرنیته هستند و بر حل مشکلات و چالش‌های شهری با استفاده از رویکردهای خلاقانه و نوآورانه تأکیددارند، تصریح کرد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق و همچنین پارک علم و فناوری از داشته‌ها و سرمایه‌های ارزشمند علمی، فرهنگی و اجتماعی استان البرز و کلان‌شهر کرج به شمار می‌روند که به‌واسطه خلق ایده‌های عملیاتی و تسهیل گری اندیشمندان و نخبگان شهری، زمینه‌ساز حل برخی مشکلات شهری خواهند بود.

در ادامه این بازدید، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز با اشاره به سوابق شرکت دانش‌بنیان سیوان درراه اندازی شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری در نقاط مختلف کشور گفت: طراحی و ساخت کارخانه نوآوری البرز با نگاهی ملی و به‌عنوان یک الگو برای مراکز مشابه صورت گرفته است.

امیر سرکندی گفت: با همین دیدگاه در کنار ایجاد ظرفیت برای استقرار فریلنسرها، گروه‌های استارتاپی و شرکت‌های خلاق و نوآور، تنوعی از امکانات فرهنگی و رفاهی برای عموم مردم در این مکان ایجادشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =